Femke naar Amerika!

Spirit week, PowderPuff & nog meer sport!

Hoi iedereen!

Het is alweer een tijdje gelden dat ik wat heb geschreven, maar er is best wel veel gebeurd in afgelopen weken.

Een paar weken geleden hadden wij spirit week (elke dag van de week verkleden), dat is de week die eindigt met de Homecoming game. Maandag was het Tourist day, dinsdag characher day, woensdag America pride day, donderdag Decades day en op vrijdag Stallion Pride day! Op dinsdag was ik verkleed als Karen Smith van Mean Girls en iedereen vond dat ik heel erg leuk verkleed was! Op vrijdag droegen wij de kleuren van onze school ( orange en zwart) en mochten alle Seniors met een zelfgemaakte kroon rondlopen. Ook hadden we Senior Breakfast bij een buffet & grill en aan het einde van de dag hadden we een Pep Rally! Die avond was ook de Homecoming game en samen met mijn host-zusje en mijn 2 vriendinnen hadden we posters gemaakt voor ons team. Natuurlijk won ons team met 43-14 en waren ze ook nog eens Conference Champion!

Op de woensdag van Spirit Week hadden wij de Powder Puff, dan spelen de meisjes American Football en dan gaan de jongens Cheerleaden. Ik dacht altijd dat Football best wel simpel was, totdat ik het zelf moest spelen en ik totaal in de war was, ziet er makkelijker uit dan dat het echt is! Ons team verloor wel, maar we hadden erg veel lol. Ook werd de Homecoming king gekozen tijdens de Powderpuff en de Homecoming Queen werd gekozen tijdens de Homecoming game (ik won helaas niet want ik was niet eens genomineerd.)

Deze week ben ik begonnen met Indoor track (indoor atletiek), omdat ik graag in vorm wil blijven voordat voetbal begint, maar jeetje wat is het moeilijk! Ik heb ervoor gekozen om te sprinten, omdat het mij makkelijker lijkt dan de 800m en 1km, maar het is toch best wel zwaar. De eerste training ging niet zo heel erg goed, voordat ik begon met rennen werd ik in mijn hand gestoken door een bij, dus moest ik stoppen met rennen ( dat vond ik niet zo erg want ik was toch al helemaal buiten adem), mijn teamgenoten of de mensen waar ik mee train hebben een hele goede conditie en ik heb dat zeg maar niet, maar ik wil wel heel graag mijn best doen en ik hoop dat ik in vorm kan komen en misschien win ik wel een Meet! Ik heb gekozen voor Sprint maar als het kan wil ik ook aan verspringen doen, omdat ik dat altijd erg leuk vind om te doen.

Dit weekend was ik samen met mijn 2 jongere host-zusjes en mijn host-ouders naar Myrtle Beach, dat is een populaire badplaats in South Carolina, waar het nu best wel koud was. We gingen naar allemaal leuke attracties en we hadden lekker gegeten bij het restaurant van acteur Mark Wahlberg. We waren ook naar Broadway at the Beach en Wonder Works ( te vergelijken met Nemo). Ik hoop dat we nog een keertje terug gaan in de zomer, want blijkbaar behoord het strand van Myrtle Beach tot een van de beste in Amerika!

Dit was het voor nu, en ik zal snel weer van mezelf laten horen!

Femke.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!