Femke naar Amerika!

Senior Night & Hayrides

Hoi iedereen!

Vrijdag had mijn school Senior Night, dat houd in dat alle laatstejaars studenten die een sport doen of in band zitten tijdens de herfst worden gehuldigd. Ook moest je iemand uitkiezen met wie je ging lopen, ik koos mijn vriendin Laken, zij deed ook mijn haar en make-up. We moesten allemaal in een rij wachten voor het Football veld, daarna werd je naam omgeroepen en dan vertelde iemand over de luidspreken wat je na de High School wilde gaan doen, en wat je later wilde worden. M'n vriendin had ook een poster voor mij gemaakt ( dat is hier een soort van traditie). Vorige week ha dik foto's laten maken voor mijn Senior Banner ( een grote poster met een foto van mezelf, mijn naam en welke sport ik deed) maar helaas hadden de makers van de poste rmijn naam verkeerd gespeld: Wynandts... Al met al was het een hele leuke avond, want we hadden ook nog onze rivalen Richlands verslagen met 49-0!!! ( American Football).

Op zaterdag ging ik met mijn jongere host-zusjes op de fiets naar het park om te voetballen (lekker Hollands). Mijn host-zusjes willen graag in het voetbal team van de school komen dus ging ik ze een soort van " trainen". Wat mij erg opviel was dat ze allebei schoten met de punt van hun voet, en dat ze dat zo hadden geleerd, erg raar en daarom heb ik ze in een middag proberen te leren om te schieten met de binnenkant van je voet (en dat ging best oke).

Die avond gingen we met het hele gezin naar de Hayride, dat is een een soort wagen met strooibalen die achter een trekker zit. Op dit ritje door het bos word je bang gemaakt door acteurs die doen alsof, zelf vond ik het niet heel erg eng, wel leuk, maar toen er een clown in m'n gezicht sprong was ik er wel klaar mee. Het is hier natuurlijk bijna Halloween, daarom gingen wij hier naartoe. Deze week ga ik een Halloween kostuum uitzoeken, en er is heel veel keuze, dus dat word nog wat !



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!